Articole

Cele mai consumate dulciuri din lume

Foto - Cele mai consumate dulciuri din lume
Publicat miercuri, 23 ianuarie 2013, 20:08
Cele mai consumate dulciuri din lume 5.00 5 1 vot / pareri

In ciuda recesiunii, consumul de bomboane la nivel mondial este in crestere. In multe tari dezvoltate industria trebuie sa se lupte cu multi jucatori mici pentru cota de piata. Daca ai incercat vreodata sa gasesti un bar Snickers in Saigon inseamna ca ai avut noroc. In timp ce astfel de preferinte americane cum ar fi Coca-Cola, Big Mac si Marlboro pot fi cumparate din toate orasele importante din lume, americanii cauta sa satisfaca gusturile dulci ale tuturor si ocazia acestora de a alege gusturi si branduri exotice cum ar fi Flake, Freddo, Curly Wurlys s.a.

Guma de mestecat invinge toate poftele.

Deci, care sunt bomboanele de ciocolata si bomboanele pe care oamenii din intreaga lume le prefera? Cum luna Iunie a devenit zi nationala a dulciurilor, BusinessWeek a colaborat cu Euromonitor pentru a compila o lista de top din lume pentru cele mai vandute 25 de branduri de bomboane in functie de tara. Rezultatele au fost fascinante. De exemplu: te-ai gandit ca truffes au chocolat au sunt cele mai apreciate bomboane din Franta? Daca stiai acest lucru, atunci te inseli. Hollywood vine din spate cu cea mai buna guma de mestecat. Unul dintre motivele din spatele cresterii vanzarilor a gumei de mestecat este faptul ca aceasta este anti-tutun. Majoritatea restaurantelor si pub-uri au interzis consumul de tutun in incinta acestora, iar acest lucru a dus la cresterea consumului de guma de mestecat, ceea ce este o alternativa pentru tigare.

Recesiunea economica globala a cauzat o reducere a cheltuielilor catre multi consumatori, dar bomboanele se dovedesc a fi o exceptie. Nielsen clasifica bomboanele printre primele cinci gategorii de produse alimentare pe care oamenii obisnuiesc sa le cumpere, ele stau alaturi de fructele de mare, pastele fainoase, bere si sos de paste. Oamenii au o relatie speciala cu bomboanele, in special cei care au crescut cu ele.

M&M sunt nr.1 - SUA

Miliarde de bomboane de ciocolata si bomboanele de guma. Miliarde de dolari. Miliarde de calorii. Oricum te uiti la ele, bomboanele sunt o afacere mare. Din SUA in India, gigantii internationali precum Mars Inc, Cadbury, Nestle sau Kraft domnina industria, dar nu exista inca locuri pentru firmele mici, regionale, cum ar fi Africa de Sud – Tiger Brands si Hsu China Fu International Chi.

Cadbury’s Dairy Milk - Marea Britanie

Potrivit European Trade Group, bomboanele din Marea Britanie, ocupa un loc secund in vanzarea si consumul de ciocolata. Anual, mai mult de 19 kg de ciocolata este consumata pe cap de locuitor.

Milka - Germania

Germanii ocupa si ei un loc in topul celor mai multi consumatori de ciocolata pe cap de locuitor. Milka este brandul cel mai bine vandut din Germania, cu o marja larga de peste 730 milioane de dolari. Acum, detinuta de Kraft, Swiss – Milka utilizeaza aceeasi culoare mov-ambalajul, si vaca in zapada acoperita cu munti, imagine ca atunci cand marca a fost inregistrata in anul 1901. Nu in ultimul rand, Germania detine primele cinci branduri de bomboane best-seller, produse de ciocolata, cu Gummi – Haribo care vine si el in continuarea acestora.

Trident - Brazilia

Trident nu este numai nr.1 in Brazilia, este, de asemenea si guma de mestecat nr.1 din lume, conform unor studii efectuate de Cadbury. Vanzari anuale de peste 698 milioane de dolari.

Orbit - Rusia

Guma Orbit, care este detinuta de Mars Inc – Filiala Wrigley Inc, domina piata rusa a bomboanelor cu vanzari de peste 445 milioane de dolari. Alpen Gold, batoanele de ciocolata, produse de catre Kraft, ocupa un loc second cu vanzari de 198 milioane de dolari.

Vivident - Italia

Guma de mestecat Vivident, domina suprem piata bomboanelor din Italia. Guma de mestecat fara zahar, este fabricata de catre italieni si olandezi, detinuta de Perfetti Van Melle Group, care detine de asemenea, alte nume comerciale cum ar fi Mentos, Chupa Chups, s.a. Italienii cheltuiesc peste 312 milioane de dolari pe Vivident, pana la aproape 107 milioane de dolari in 2001, atunci cand ciocolata italiana Perugina a detinut locul 1.

Parerile utilizatorilor

Articole asemanatoare

Oops! Momentan smecheria nu functioneaza :))